Badanie satysfakcji
Potwierdzona satysfakcja
klienta daje motywację
do działania
Jednym z czynników wpływających na Twoje rozwiązania jest sprawdzenie satysfakcji Twoich klientów. Dzięki temu bardzo szybko dowiadujesz się, czego nabywca oczekuje od danego produktu i co jest mu w danej chwili potrzebne. W ten sposób określamy pierwszeństwo produktów i usług, na które jest największe zapotrzebowanie na rynku. Badania przeprowadzane przez ankieterów z Daxen IT Analytics pozwolą na spokojną analizę obecnej sytuacji.
Sprawdzamy, jakie są najbardziej pożądane cechy
co w pełni zadowala innych?
Badamy, co wpływa na zadowolenie
optymalizujemy działania marketingowe
Używamy sprawdzonych metod Capi i Casi
nauka naszym sprzymierzeńcem
PORTFOLIO:
Wybraliśmy kilku z naszych klientów z różnych branż i opisaliśmy jakie było nasze zadanie, jakie napotkaliśmy problemy, jak je rozwiązaliśmy i jakie uzyskaliśmy efekty. Dlaczego klient zdecydował się na naszą firmę?
Jakie indywidualne życzenia i specjalne wymagania udało się spełnić?
JAKIE KORZYŚCI ZYSKUJESZ?
Kompetencje na najwyższym poziomie
Znasz najnowsze rozwiązania i trendy
Spokojnie oczekujesz rezultatów
Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my.
Henry Ford
Usługi
Telemarketing
Generowanie Leadów
Bazy Danych
Hodowanie Leadów
Analizy Rynkowe
Badania Potrzeb
Badania Satysfakcji
Outsourcing Sprzedaży
IT Event Management
Umawianie Spotkań
Wizualizacja Treści
Copywriting dla IT
Marketing Automation w IT
Twoją kampanię projektujemy indywidualnie pod Twoje potrzeby składając ją z puzzli naszych działań