Jak mieć dobry kontakt z leadem?

Jak mieć dobry kontakt z leadem?

Dobry kontakt z Leadem to podstawa, aby z Leada zrobić klienta. I to nie potencjalnego klienta, ale realnego. Jednak do tego potrzebujesz nie tylko czasu czy dobrej oferty, ale przede wszystkim odpowiedniego kontaktu. Najczęstszą formą kontaktu z leadami sprzedażowymi...
Określamy główne wartości Twojej firmy

Określamy główne wartości Twojej firmy

Określenie wartości panujących w firmie wydaje się rzeczą dość oczywistą, dlatego warto wprowadzić to w swoim przedsiębiorstwie. Pomaga to nie tylko usprawnić działanie firmy, ale również współdziała w określaniu wspólnych celów. STAŁOŚĆ JEST PRIORYTETEM Każde...
Jak kwalifikować leady?

Jak kwalifikować leady?

Kwalifikacja leadów jest podstawową rzeczą, którą powinieneś zrobić przed rozpoczęciem procesu sprzedaży. Pozwoli Ci to na uniknięcie sytuacji, w której zajmujesz się bezużytecznym Leadem. Kluczowym rozwiązaniem w tej sytuacji jest odpowiednia oraz bieżąca segregacja...
6 głównych sposobów na generowanie leadów

6 głównych sposobów na generowanie leadów

Nie ma jednego uniwersalnego sposobu, dzięki któremu Twoje generowanie Leadów stanie się szybkie, proste i skuteczne. Za to istnieje kilka sposobów, które po wprowadzeniu dają efekt w postaci napływających Leadów do Twojej bazy. Biorąc pod uwagę profil działalności...
4 etapy decyzji zakupowych

4 etapy decyzji zakupowych

W momencie wytworzenia przez firmę produktu najważniejsze jest to, aby ten produkt sprzedać. Do tego potrzeba nie tylko odpowiedniego zespołu, ale przede wszystkim znajomości klienta. Trzeba się wczuć w jego rolę i uświadomić sobie, jak działa przed zakupem, w trakcie...
Metoda BANT w klasyfikacji leadów

Metoda BANT w klasyfikacji leadów

Twoja baza pełna jest potencjalnych klientów gotowych na rozmowę z Tobą i ewentualne podpisanie umowy. Jednak musisz z nich wybrać tylko takich, którzy na pewno to zrobią. Dlatego warto, abyś posłużył się metodą BANT w celu znalezienia leadów, które na pewno staną się...
Outsourcing – od teorii do praktyki cz. 2

Outsourcing – od teorii do praktyki cz. 2

Ostatnio było ogólnie o outsourcingu, więc dzisiaj przejdziemy do szczegółu, który jest najistotniejszy w całej tej metodzie. Mianowicie do zalet i wad. ZALETY KORZYSTANIA Z OUTSOURCINGU Nie wydajesz pieniędzy na utrzymanie nowych pracowników – zatrudniając pracownika...
Outsourcing – od teorii do praktyki cz. 1

Outsourcing – od teorii do praktyki cz. 1

OUTSOURCING Jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się metod i zarazem najczęściej wykorzystywany przez firmy sposób na zmniejszenie kosztów ponoszonych przez przedsiębiorstwo. Wprawdzie niektórzy twierdzą, że wdrażając go w swojej firmie automatycznie...
Co to jest lead sprzedażowy? 3 rodzaje leadów

Co to jest lead sprzedażowy? 3 rodzaje leadów

Jestem Lead. Obecnie nie mam polskiego odpowiednika, dlatego moją nazwę tłumaczy się jako potencjalny klient. Jednak lead sprzedażowy (sales lead) jest to konsument (jednostka) lub firma, która jest zainteresowana danym produktem lub usługą. Leadem sprzedażowym jest...